Re: msconfig-co się dzieje???

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Mar 2004 - 01:34:50 MET

Halo, in news:c3soj4$e5e$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Barni hat
geschrieben:

> Kiedy włączam msconfig to jest wlaczony ze 3 sekundy, pozniej sie
> wyłacza , jaki jest tego problem. ?

Wprawdzie NTG ale...

Tak jak napisano już wyżej jest to wirus. Ostatnio walczyłem (z
sukcesem) z czymś takim na komputerze kumpla. Dziwne jest tylko że to
działa na WinMe bo myślałem że jest to coś podobnego do Blastera.

W każdym razie jeśli chcesz uruchomić msconfig lub regedit to zmień
nazwy tych programów. Wirus jest głupi i jak zmienisz msconfig na
msconfig1 to nie będzie zamykał:-)

Żeby Cię zdołować to napiszę tylko że ani Mks ani Norton Antivirus w
moim przypadku nie wykrywał tego gówna.

Po wielu próbach wpadłem na patent żeby posortować pliki według daty w
katalogach systemowych i przyjrzeć się najnowszym plikom exe. Okazało
się że jednego dnia (13 marca) pojawiło się na dysku kilka 'exeków' o
nazwach zbliżonych do plików systemowych. Poza tym wszystkie miały
jeśli dobrze pamiętam około 213KB. Po wycięciu ręcznie tych plików
wszystko jest ok. Komputer przestał 'mulić' bo wcześniej mimo że nic
się na nim nie robiło to obciązenie cpu było na 100%.

Aha, było to na dosyc świeżo zainstalowanym w2k bez dogranej słynnej
łatki przeciwko msblast. W tym przypadku wydaje mi się że przyszwędało
się to w ten sam sposób jak rozpowszechniał się msblaster.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,