Re: czemu PC musze wylaczac 2 razy ??

Autor: Jaco (kulfonik00_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 18:26:59 MET

"Rocky" <izzyrider_at_wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> witam,
>
> mam pytanie dlaczego jak wylaczam moj komp (athlon 2000, plyta msi, Win
XP)
> to za pierwszym razem nie wylacza sie tylko resetuje.
> Dopiero po resecie za drugim razem moge go wylaczyc.
> Czy mozna to gdzies ustawic, skonfigurowac ??
>
> I mam jeszcze jedno pytanie (ale nie wiem czy NTG) : jak w outlooku
> expressie 5 uruchomic mozliwosc kasowania przeczytanych postow
> z grup dyskusyjnych ??

Witam,

resetowanie kompa przy wychodzeniu z win xp spowodowane jest blednym
dzialaniem jakiegos sterownika, ktory sie wywala przy zamykaniu.
Dokladnie nie moge ci pomoc bo nie mam XP akurat, ale we wlasciwosciach Moj
Komputer jest gdzies zakladka o raportowaniu bledow, na niej znajduje sie
przelacznik o mniej wiecej takiej tresci: uruchom ponownie komputer jesli
wystapil blad bla,bla,bla cos w tym stylu. W momencie zamykania windowsa
nastepuje blad ochrony i komputer sie uruchamia ponownie. Ustaw ten
przelacznik aby ponowne uruchamianie nie bylo aktywne. Teraz przy zamykaniu
XP, wyskoczy ci prawdopodobnie niebieski ekran i na nim kod co jest
przyczyna wystapienia bledu. moze to pomorze ci ustalic ktory sterownik robi
bledy.

pozdrawiam
Jaco