Re: RAID HPT370 - PROBLEM :(((

Autor: robert slawinski (no.address_at_no.spam)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 18:24:38 MET

On Tue, 23 Mar 2004 22:22:37 +0100, "Piotrek" <piotrek2x_at_tlen.pl>
wrote:

>nie napotkalem zadnych sprzeciwow, xp sam znalazl sobie driver (pomijam fakt ze wystapil jakis paskudny konflikt z sb live,
>polagajacy na zacinaniu sie dzwieku przy odczycie z dysku i na odwrot - wyjecie live zalatwilo sprawe :P, teraz mam win2k3 i brak
>jakichkolwiek problemow /nawet z live na pokladzie/).
>
>WinXP sam wykryl ci sterownik kontrolera ?!?!?!?
>Mnie krzyczal bardzo glosno ze nie ma stera i prosi o zapodanie plyty ze sterownikami!....

w tej chwili nie pamietam dokladnie, ale wydaje mi sie, ze w manualu
do kazdej plyty, ktora ma na sobie kontroler z hi-pointa, albo na
takiej oblesnej karteczce do niego dokladanej jest dokladny opis z
rozwiazaniem twojego problmeu. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.