Re: zmiana wentylatora w zasilaczu

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 15:38:02 MET

Użytkownik "Grzegorz" <niemamadresu_at_yahoo.com> napisał w wiadomości
> Chcę wykonać operację wymiany wentylatora w zasilaczu. Na pewno ten który
jest teraz jest
> przylutowany.
> Rozumiem że trzeba przeciąć kabelki w taki sposób żeby trochę ich zostało
i skręcić z kabelkami z
> nowego wentylatora a następnie zaizolować ? A może trzeba całkiem usunąć
stare a nowe jakoś
> przylutować do płytki ?
>
> Proszę o radę -- nigdy nie bawiłem się z zasilaczami...

Moze po prostu przetnij te kable i obierz na ok pol centymetra z izolacji...
druty poskrecaj, na 2 druty naluz ok 2-3 cm koszulke termokurczliwa... mozna
ja kupic w kazdym sklepie elektronicznym, 1,5 m kosztuje ok 50 gr... w
zaleznosci od srednicy... zkrec lekko z soba kable od nowego wiatraka i
drutow wychodzacych z plytki i je starannie zlutuj tak aby rozgrzana cyna je
dokladnie obtopila i wsiakla lekko w wiazki. Nasun na zalutowane styki kabli
ta koszulke termokurczliwa i.... podgrzeh zapalona zapalka z wszystkich
stron lub lutownica tak aby sie skurczyla dokladnie kryjac i dopasowujac sie
do powierzchni drucikow i zlutowanego miejsca.... z 2 kabelkiem od wiatraka
postap tak samo...
pozd.