NMI i PCI - jak?

Autor: jacek a (anjack_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 15:46:15 MET

Witam.
Mam pewien problem - nie wiem czy to tutaj ale sprobuje.
Otoz musze napisac programik, ktory bedzie zatrzymywal system (win xp) pod
wplywem
pewnego zewnetrznego zdarzenia. Ma zostac wyprowadzony komunikat na ekran,
ze system
zostal zatrzymany i gdy zewnetrzny sygnal zostanie zdjety ma zostac
odblokowany.
Mam do dyspozycji tylko zlacze PCI, ew. RS. Myslalem, zeby zrobic to na
przerwaniu
niemaskowalnym, jednakze dziala mi to tylko na ISA a na PCI gdy ustawiam
sygnal
~SYSERR nie dzieje sie nic. W BIOSie nie ma zadnych ustawien na ten temat
( stary )
chociaz wiem, ze w nowszych ustawia sie mozliwosc wystawiania tego sygnalu
przez
magistrale PCI. Wie ktos jak to rozwiazac? Moze jakis inny sposob? Mozna by
przekazywac
informacje przez RSa ale nie wiem czy mozna tak na sztywno zatrzymac system.
Moze jakas
funkcja API istnieje? Bylbym niezmiernie wdzieczny za jakiekolwiek
wskazowki.
Pozdrawiam.