Re: Jak usun±æ wsyztsko z dysku ?

Autor: McPluto (rambler_NoSpa_at_red.alpha.net.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 14:45:20 MET

> W³a¶nie Jakubowska post±pi³a tak, jak radzicie Koledze i fachowcy nie mieli
> najmniejszych problemów z odzyskaniem danych. Ja sam dawno temu
> zarejestrowa³em program "Irfan". Bardzo siê zdziwi³em, gdy po sformatowaniu
> dysku i ponownej instalacji tego programu okaza³o siê, ¿e jest
> zarejestrowany!
> A wracaj±c do tematu - "McPluto" nie pochwali³ siê jaki ma dysk. S± programy
> do "czyszczenia" i "naprawy" dysków, ale trzeba choæ trochê znaæ jêzyki obce
> i wiedzieæ co siê robi aby nie popsuæ dysku.

Pomyli³e¶ mnie z autorem w±tku... :-)
Owszem s± programy... nawet takie do ZABIJANIA wszystkich danych z dysku... s± te¿
narzêdzia producentów dysków do "zabawy" z tymi dyskami i s± te¿ programy
in¿ynieryjne do dysków (podobnie jak do CD-Romów), ale do takich programów ju¿
szaraczki mie maj± dostêpu... :-)
a z innej strony: mam nawet set programów siêdz±cych we wspó³czesnych bankomatach :-)

--
Pozdrawiam,
Robs...