Re: Jak usunąć wsyztsko z dysku ?

Autor: Jan P. Cieciński (jan_at_ciecinski.eco.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 14:02:41 MET

"McPluto" <rambler_NoSpa_at_pop.alpha.net.pl> wrote in message
> [...]
ale

> Zapytaj Jakubowską :-)))
Właśnie Jakubowska postąpiła tak, jak radzicie Koledze i fachowcy nie mieli
najmniejszych problemów z odzyskaniem danych. Ja sam dawno temu
zarejestrowałem program "Irfan". Bardzo się zdziwiłem, gdy po sformatowaniu
dysku i ponownej instalacji tego programu okazało się, że jest
zarejestrowany!
A wracając do tematu - "McPluto" nie pochwalił się jaki ma dysk. Są programy
do "czyszczenia" i "naprawy" dysków, ale trzeba choć trochę znać języki obce
i wiedzieć co się robi aby nie popsuć dysku.

--
 Pozdrawiam, Jan
 http://www.ciecinski.eco.pl