partycje i utrata danych

Autor: KS (konrad_at_matrix.lublin.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 13:27:39 MET

Ostatnio wpadlem na pomysl aby zainstalowac sobie boot menagera i wybor padl
na boot magica. Do pewnego czasu wszystko bylo ok, dwa systemy niezaleznie
od siebie dzialaly sobie, ale jak juz wspomnialem do pewnego czasu...
Obecnie sprawa wyglada tak ze na 40 GB dysku (gdzie byly dwie partycje jedna
systemowa(winxp) a dtuga partycja z danymi) nie ma nic - dysk jest jakby
prosto ze sklepu. Podejrzewam ze moglo stac sie to kiedy probowalem
sformatowac partycje systemowa, bo po tym jak ja sformatowalem stracilem
takrze partycje z danymi.
O ile z utrata partycji systemowej moge sie pogodzic to chcialbym odzyskac
dane z tej drugiej partycji.
Nsciagalm mnustwo do tago narzedzi:

easy recovery - cos odzyskuje niby ale pliki straszne poszarpane do tego
obcych nazwach ( nie takich jak pierwotnie), reasumujac nie o to mi
chodzilo- nie do przyjecia

Get Data Back - O ile tutaj nazwy plikow rozpoznanych sa w porzadku, to zbyt
malo jest rozpoznanych plikow

PC Inspector - nie rusza tego...

Lost&found - jestem pzred sprawdzaniem tym programem

Pytanie do Was: mam jeszce programy ktore cos potrafia zdzialac z
partycjami, tutaj natomiast ja jestem zielony, (Bootit , testdisk), moze
ktos moglby mi doradzic ktoredy droga do odzyskania moich danych?
czy powinienem zajac sie odzyskiwaniem samych danych, czy raczej skupic sie
z naprawieniem partycji, ale czy wtedy dane beda spowrotem na swoim miejscu,
jak w ogole to sie robi

pozdrawiam zalamany...

KONRAD