Jaka pamiec (2 czy 1 stronna)

Autor: yab (lord_yaboll_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 13:26:52 MET

 Witam chcialbym sie zapytac drogich usnetowiczow

W serwerku mam plyte:
Procomp BIZ2A/BVC1A 1.0 (ATX,PGA370,3xSDRAM,1xAGP,5xPCI,2xISA,USB)
i chcialbym jej dolozyc 128MB RAM.
Czy musze w tym celu uyc pamieci 2 stronnej czy moge spokojnie kupic 1
stronna (aktualnie mam 64Mb w 1 kosci 1 stronnej)

Z moich googlowan doszedlem do tego iz jest to na 100% plyta
BVC1A poniewaz ma uzyte chipsety:
Host bridge: VIA Technologies, Inc. VT82C693A/694x [Apollo PRO133x] (rev 44)
IDE interface: VIA Technologies, Inc. VT82C586/B/686A/B PIPC Bus Master IDE
(rev 06)

a nie jak BIZ2A i440ZX

Ale to nie uswiecilo mnie w przekonaniu czy bede musial uzyc drozszych
pamieci 2 stronnych czy moge bezpiecznie wsadzic 128 tanszych 1 stronnych
DIMM'ow.
POMOZECIE?

--
Yaboll ( yaboll(at)interia(dot)pl )
Kiedy ci na swiecie zle, gdy zakochasz sie w dziewczynie,