Re: Abit NF7-s i nakleja

Autor: Siuto (siuto_at_o2.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 09:23:35 MET

Użytkownik "kalmar" <kalmar1_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam.
> Mam pewien problem. a mianowicie. Oddalem plyte (Abit nf7-s) do sklepu na
> gwarancji (proline)

kurde wlasnie kupilem taka sama plytke w tej samej firmie i przy zakladaniu
wiatraka jak nie pizgne (zeslizna sie z zaczepu) wkretakiem to normalnie
prawie dziura jest na 1 cm w tym hologramie. Na drugi raz nauczke bede mial
zeby zakladac wiatrak na proce wtedy gdy jeszcze plyta nie siedzi w
obudowie!!
Ale na Ch.. to jest to nie mam pojecia narazie wsio smiga OKi.
Na plombe firmy to nie wyglada a i z poamieciami nic nie ma wspolnego - moje
chodza ;)
Moze cos z chlodzeniem :)

--
Pozdrawiam