Abit NF7-s i nakleja

Autor: kalmar (kalmar1_at_poczta.fm)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 23:37:12 MET

Witam.
Mam pewien problem. a mianowicie. Oddalem plyte (Abit nf7-s) do sklepu na
gwarancji (proline) poniewaz uszkodzil mi sie prawdopodobnie kontroler
pamieci. Facet ze sklepu mowi mi ze jest rysa na naklecje hologramowej wokol
socetu procesora. Chodzi o ta naklejke na dole i na gorze. Czy przez to
moglo sie cos uszkodzic?? Czy znajduja sie pod tak nakleja jakies sciezki
albo tranzystory?? Jest to delikatna rysa, zapewne od srobokreta podczas
sciagania radiatora. Nie chcialem mu mowic ze jest cos z kontrolerem, bo to
tepaki jedne i nic sobie nie dadza wmowic.

Pozdrawiam
Lukasz