Re: rozśmieszył mnie CHIP 3/2004

Autor: deto (detonusWYTNIJ_at_TOalpha.net.pl)
Data: Wed 24 Mar 2004 - 08:25:51 MET

Hey,

Użytkownik "Brodi" <madmax81_at_poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
> od tych FX5999 i Radeonków 9800 to im się w główkach poprzewracało . Nadal
> za 160 zł można kupić MX440 który zwykłemu użytkownikowi wystarcza . A
dolna
> półka to dla mnie FX5200 , czyli do 350 zł .

A jaki jest sens porownywania kart za 160 pln ? Skoro bylo to robione setki
razy jak te karty byly drozsze 3x ?

> Znam pacjenta który ma FX 5600 i gra we wszystkie gry w 640x480 bo sobie
> nie umie ustawić opcji . I po co mu FX 5600 ? Nawet go nie rozgrzał

Z tym 5600 to bym nie przesadzal ... niektore gry moga go rozgrzac :) Zalezy
w co gra. Zreszta wytlumaczylbys koledze co i jak z tymi rozdzielczosciami
;)

> Chipy PCWK i inne pseudo czasopisma przestałem już dawno czytać . Karmią
nas
> tą papką . To wszystko komercha , mają umowy i muszą się z nich wywiązać .

Staly sie pismami dla mas. Wszystkiego liznac po trochu, po lebkach.

> A te ich testy to pożal się boże . Jedyne testy które obrazują dokłądną
> różnice miedzy poszczególnymi modelami znalazłem na tomshardware.pl

To malo znasz serwisow hardwarowych w takim razie.

Pozdrawiam, Paweł