Re: rozśmieszył mnie CHIP 3/2004

Autor: Brodi (madmax81_at_poczta.interia.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 23:59:01 MET

od tych FX5999 i Radeonków 9800 to im się w główkach poprzewracało . Nadal
za 160 zł można kupić MX440 który zwykłemu użytkownikowi wystarcza . A dolna
półka to dla mnie FX5200 , czyli do 350 zł .

Znam pacjenta który ma FX 5600 i gra we wszystkie gry w 640x480 bo sobie
nie umie ustawić opcji . I po co mu FX 5600 ? Nawet go nie rozgrzał

Chipy PCWK i inne pseudo czasopisma przestałem już dawno czytać . Karmią nas
tą papką . To wszystko komercha , mają umowy i muszą się z nich wywiązać .
A te ich testy to pożal się boże . Jedyne testy które obrazują dokłądną
różnice miedzy poszczególnymi modelami znalazłem na tomshardware.pl