Re: kupuję płytę i procesor, muszę wybrać z dwóch

Autor: JarekG (jarekg_at_smierc.org)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 21:44:42 MET

Witaj.
Ja mam ECS KT600-A. Mimo ze nasluchalem sie tylu rzeczy o ECSach o ich
wadach itd. to plyta sprawuje sie dobrze. Mialem z nia pare problemow, ale
to byly problemy wynikajace z winy uzytkownika (czyli mnie), a nie
bezposrednio ze sprzetu.
Asrock z tego co slyszalem to robi dobre i tanie plyty. Podobno ludzie wola
Asrocki niz ECSy, no ale polecam Ci zajrzenie na jakis profesjonalny serwis
komputerowy w celu sprawdzenia wydajnosci lub spytania ludzi z roznych forow
o overclockingu. Na pewno doradza Ci lepiej niz ja.
Pozdrawiam
JarekG