Re: Temperatura Duron 800 vs 1200

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 17:54:08 MET

Użytkownik "MAYDAY" <g.oNOSPAM_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> bo co będzie latem przy
>
> Nie rozumiem co ma do tego lato? nie każdy mieszka w domu bez
ogrzewania. u
> mnie w domu jest tak samo ciepło zimą i latem.

Nie każdy mieszka tak jak Ty. Ja zimą nie marznę :-P, ale latem nie marznę
x2 (mam jakieś 35 stopni w południowym pokoju, bo to poddasze)
No i rozumiesz teraz, że najczęściej ma to znaczenie czy trzeba dalej
przekonywać?
Ja proponuję może przyjąć że każdy z nas w tym roku założy sobie
klimatyzację w domu i nie będziemy już poruszać problemów z chłodzeniem
komputerów.