Re: Temperatura Duron 800 vs 1200

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 19:28:10 MET

On Tue, 23 Mar 2004 15:57:11 +0100, "Robert_" <robi66_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Wlasnie podmienilem durona 800 na 1200 i temperatura na tym
>nowszym jest 55 stopni a a z tego co pamietam to na 800
>mialem 47-49. Czy to normalne ze ten 1200 sie bardziej
>grzeje ..czy to kwestia np zlego rozprowadzenia pasty.
>Nie chce mi sie znowu walczyc z zaczepem bo to zawsze jakies
>ryzyko...

Wiesz... AMD lubi robic tak ze na procki o roznych predkosciach ida
dokladnie te same uklady, tylko w ostatniej fazie produkcji przecina
sie im inaczej mostki blokujac mnoznik i sprzedaje za rozne pieniadze.
Pamietam kiedys tech T-bredow w chipie gdzie wszystkie daly sie
podkrecic do praktycznie tej samej predkosci :)