Re: pomoc w doborze sprzętu

Autor: Anubis (rafalb7[usun.to)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 09:48:31 MET

Użytkownik "elżbieta" <es2460_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> rozrywki). Konfiguracja może być na wyrost - aby za 2-3 lata nie trzeba za
> wiele wymieniać.Monitor musi być LCD 15 bo na inny nie mam miejsca.
Chętnie
> zamówię składak - prosze doradzic jaki. Proprosze o wybór z
> www.bitcomputer.pl. (BIT)

Moze cos takiego:
http://www.format.com.pl/index_2.php?strona=komputery/format/line/multiline.php

Komputer ma dobra konfiguracje (dobra szybka plyta główna, markowy szybki i
pojemny dysk twardy, karta graficzna Radeon 9600 - w sam raz, procesor
Athlon XP 2600+ (Barton), Pamiec RAM DDR 520 M 400Mhz, Naped Combo
(DVD+Nagrywarka CD-R/W)
Nie wiem jakie oni stosuja zasilacze... ja bym doplacil 150 zl i zamienil
ten w obudowie na Chiefteca 360 W.
Moze Pani taki zestaw smialo kupowac... albo kierowac sie podobna
konfiguracja przy kupnie gdzie indziej nie stety zauwazylem ze wiele sklepow
sklada "mocne" komputery z b. slaba karta graficzna np GF4 5200 FX albo
5600FX ten Radeon 9600 jest naj optymalniejszym rozwiazaniem.
Pozdrawiam