Re: pomoc w doborze sprzętu

Autor: elżbieta (es2460_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 08:31:12 MET

> może napisz ile masz kay na tego kompa a my pomożemy 'złożyć'
konfiguracje-
> porządną:) do tego poproszę jeszcze [w imieniu grupy, chyba:)] o
> zostosowania kompa. a potem tylko do sklepu komputerowego w stylu "mały,
> tani sklepik osiedlowy" [po porównianiu cen z innymi] i poprosić o taki
> konfig [+montarz do kupy]. bo Vobis... phi... sprzedają proca opisanego
> Athlon 1100MHz [za taką kase, aha: przyjaciel tak 'dostał'...] a AIDA32 i
> inne diagnostyki pokazują- jakoś dziwnie- Duron XP 1100MHz [64KB cashe
> L2]... odradzam.

Chce kupić bardzo dobry sprzęt do programów biurowych i prostych gier (dla
rozrywki). Konfiguracja może być na wyrost - aby za 2-3 lata nie trzeba za
wiele wymieniać.Monitor musi być LCD 15 bo na inny nie mam miejsca. Chętnie
zamówię składak - prosze doradzic jaki. Proprosze o wybór z
www.bitcomputer.pl. (BIT)

Dziękuje
Elzbieta