Re: Temperatura procesora

Autor: Paweł (pgorzenski_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 08:42:13 MET

> nie wspominajac o tym ze juz wiele postow na ten temat bylo, to temp.
troche
> spora, co powiesz jak ci powiem ze znam takiego procka co ma temp. w
> przedziale 30-34?? a pozatym proponuje sprawdzic z innym radiatorem

Jest jeszcze problem sposobu pomiaru temperatury procka.
U mnie BIOS pokazuje temp procesora 43 a systemu 23 i obroty wiatraków 2400
(CPU) i 1350 (System).
AIDA podobnie (nieznaczne różnice we wskazaniech obrotów wentylatorów)
MotherBoard Monitor natonmiast pokazuje 62 CPU i 23 system ale obroty
wentylatorów
1300 CPU i 1400 system.

Teraz najciekawsze: Od momentu włączenia MBMonitor AIDA zaczyna pokazywać
temperatury
takie jak MBMonitor a prędkość wentylatora wzrasta do 5400 obrotów (w/g
czujnika bo fizycznie nic się nie zmienia)
BIOS cały czas to samo +/- 1, 2 stopnie
Magiel
ATHLON 2000+ | GA 7N400-L
2x256 Kingston HyperX 3200 CL2