Re: Temperatura procesora

Autor: ludmar (killspamludmar_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 20:09:54 MET

W artykule news:c3ncd5$d28$1_at_nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): Cyc z adresu <cyc_pc_at_op.pl> napisał(a):

> Cześć wszystkim.
> Mam pewien problem kupiłem płytę główną EPOX EP-8RDA3+ , procesor
> Athlon
> XP 2500 i
> Wentylator, nie znam firmy ale cały miedziany solidny. Problem polega
> na tym że temperatura procesora bez podkręcenia wynosi 50°C Kupiłem
> dobrą pastę, posmarowałem procesor i to samo temperatura ta sama,
> wentylator idealnie przylega do procesora predkość wiatraka wynosi
> 2083 RPM. Proszę o opinię czy taka temperatura powinna być i
> niepotrzebnie się denerwuje, czy powinna być mniejsza.
> [...]

nie wspominajac o tym ze juz wiele postow na ten temat bylo, to temp. troche
spora, co powiesz jak ci powiem ze znam takiego procka co ma temp. w
przedziale 30-34?? a pozatym proponuje sprawdzic z innym radiatorem

pozdrawiam

--
Wybawi się od niebezpieczeństwa jedynie ten,