cięcie to jest komputera zajęcie

Autor: Picia (Picia.adres_at_sigu.com)
Data: Tue 23 Mar 2004 - 08:23:08 MET

Witam,

Gram sobie w np. MOHAA spokojnie jednak gra się przycina. Jak idę to np.
jest płynnie potem staje np na 1s aby odświerzyć tekstury przede mną. Albo
zdarza się to w trakcie walki co już jest denerwujące.
Wg. mnie gra nie jest wymagająca sprzętowo na tyle aby mój sprzęt nie mógł
sobie poradzić.
Tak jest również w innych grach oraz w divix'ach przycinanie sie filmu mimo
iż w tle nic nie chodzi.
A może to jest wina programowa - Winda albo NAV.?
Wg mnie to gdzieś na drodze dysk -> płyta bo chyba nie grafika.
W catalystach ustawienia na default a w grze na max 32bit -
trilinear -kompresja włączona.
Wyrzuciłem wszystkie niepotrzebne programiki które ładowały się do pamięci
tpu GG, Deamon Tools, wtyczki różnych programów.
Indeksacja na dysku wyłączona.
System XP + Sp1 + wszystkie łatki
MB: MSI KT3ULtra 2 (KT 333)- Bios i Hyperiony najnowsze
Proc 1700XP+TB_at_2200 FSB 166 (na nominalnych ustawieniach to samo) TwinMos
512MB PC 2700
Sapphire 9600XT Fireblade(Cat. 4.2) +Overdrive -FastWrites wyłączone
WD 80JB - zdefragmentowane partycje, UDMA włączone.
Samsung 1213N (7200 8MB) - zdefragmentowane partycje, UDMA włączone
Chieftec 360-202DF
Pomóżcie bo straciłem pomysły.

Pozdrawiam

--
Piotr Klęba
"It is plain to see I'm not the man I used to be"