Zamykanie systemu / RPC / Co to za okienko? Jak usun±æ?

Autor: Webraider (webraider_at_NoSpAm.interia.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 23:23:39 MET

Witam. Mam problem (jak zwykle :P). Otó¿ mam zainstalowany system Windows Xp
i po jego uruchomieniu kilka minut popracujê i za chwilê mi siê pokazuje
okienko z tre¶ci±: "Trwa zamykanie systemu. Zapisz wsszystkie rozpoczête
prace i wyloguj siê. Wszystkie nie zapisane zmiany zostan± utracone.
Zamkniêcie zosta³o zainicjowane przez ZARZ¡DZANIE NT\SYSTEM

Czas do zamkniêcia: 00:00:26

Wiadomo¶æ
System Windows musi byæ uruchomiony ponownie, poniewa¿ us³uga Zdalne
wywo³anie procedur (RPC) zosta³a nieoczekiwanie przerwana". Co to mo¿e
oznaczaæ i jak siê tego pozbyæ? Formatowa³em wszystkie dyski na moim
systemie, wgra³em od nowa Windowsa i ci±gle siê to pokazuje. Proszê o pomoc.
Dziêkujê. Pozdrawiam.