Problem z Celeron 600

Autor: czechu (par_at_icpnet.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 23:06:08 MET

Moj komputer z Cweleronem 600 strasznie sie muli. Wykluczam wszelkie wirusy
i bady na dysku wiec mam takie pytanie... jak powinien byc ustawiony mnoznik
i magistrala dla tego procka.. czy on pracuje jedynie na magistrali 66 ??
Wowczas musialbym miec mnoznik 9 (66x9 = 600) Mam taka plyte glowna ktora
dysponuje mnoznikiem jedynie 8x,a moj celeron jest i tak wykrywany jako 600,
zatem ustawienie "auto" ktore za pomoca zworki wybralem na przejsciowce
slot1 - socet 370, musi wymuszac na procku inna magistrale... czy to moze
byc przyczyna "zmulenia" kompa ? Aha.druga sprawa.. moj ram to 128 Mb ale
jest 133 Mhz.. Moze tutaj tkwi problem i on "zmula" kompa ? Jak sadzicie co
jest nie tak ?