Re: GF4 Ti4400 sie popsul...

Autor: quartz (quartzz_at_tlen.pl)
Data: Mon 22 Mar 2004 - 19:44:35 MET

Anubis napisal:

> Ja jednak obstawiam sterowniki.... obiawy sa takie jak brak sterownikow
AGP
> dla karty graficznej, odinstaluj karte graficzna, usun oprogramowanie i
> sproboj jeszcze raz wybrac z listy sterownikow karte graficzna.. pamietam
ze
> nie ktore detonatory dla NVidi szczegolnie nowsze potrafily nie miec
mojego
> modelu karty na liscie...:)

No sprobowalem jeszcze raz wszystko zainstalowac, ale dalej jest to samo. Po
n-tym kolejnym ponownym uruchomieniu, kiedy wlasnie ma sie ukazac wspanialy
kolorowy obraz, po prostu jest wiersz zachety DOSa i mrugajace podkreslenie
("_") pod spodem, a kiedy go zresetuje, to sie wlacza jakies okienko
mowiace, ze "Problem tkwi w ustawieniach wyswietlania." Jak juz sie
cokolwiek wlaczy, to nic sie nie da zmienic, zadnej rozdzielczosci, kolorow,
nic - znowu usuwam sterowniki i instaluje i tak w kolko, po zresetowaniu
czarny ekranik itd.

A w Ekran/Ustawienia jest napisana nazwa karty, z tym ze w Zaawansowanych
nie ma tych dodatkowych zakladek nVidii...