Re: chłodzenie procka a wolne działanie ...

Autor: Dariusz (darekzal.SKASUJ_at_gazeta.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 16:03:26 MET

czechu <par_at_icpnet.pl> napisał(a):

> Małe pytanko... Mój Celeron 600 strasznie się muli ... Wsyztsko otwiera się
> powoli, okna ukrywaja sie i rozwiaają tak stopniowo, wsyztsko się chaczy i
> działa straaaasznie wolno. Pytalem uz Was o to na grupie ale zadnej
> konstruktywnej odpowiedzi nie uzysalem poza tradycyjną "zrób formata" i
> tyle,...
  Wirusy, robaki, sfragmentowany dysk i zbyt dużo otwartych aplikacji może być
przyczyną. Wciśnij Ctrl+Alt+Del i zobacz co robi komputer. A "format c:" jest
dobry na wszystko.

Zauważyłem jednak jedną ciekawą rzecz. Wiatraczek na procesorze nie
> kręci się, albo kręci bardzo powoli, bo po prostu jest taki zastały i ciezko
> go rozpedzić. Jakie jest prawdopodobieństwo, że wolne chodzenie komputera
> może być wynikiem barku chłodzniea praktycznie ?? Czy jak podłączę dobry
> wiatraczek to bedzie lepiej ?? Prosze doradźcie mi cos, co może być
> przyczyną takiego działania kompa. Wymieniałem juz wsyztskie czesci (RAM,
> grafika, dysk, ) i to nic nie dalo... teraz dopiero problem wiataraka sie
> pojawil... czy to moze byc to ?

  Jeżeli widzisz, że pada Ci cooler na procku to się nie zastanawiaj tylko go
szybko wymień.
Pzdr
Dariusz