chłodzenie procka a wolne działanie ...

Autor: czechu (par_at_icpnet.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 23:50:07 MET

Małe pytanko... Mój Celeron 600 strasznie się muli ... Wsyztsko otwiera się
powoli, okna ukrywaja sie i rozwiaają tak stopniowo, wsyztsko się chaczy i
działa straaaasznie wolno. Pytalem uz Was o to na grupie ale zadnej
konstruktywnej odpowiedzi nie uzysalem poza tradycyjną "zrób formata" i
tyle,... Zauważyłem jednak jedną ciekawą rzecz. Wiatraczek na procesorze nie
kręci się, albo kręci bardzo powoli, bo po prostu jest taki zastały i ciezko
go rozpedzić. Jakie jest prawdopodobieństwo, że wolne chodzenie komputera
może być wynikiem barku chłodzniea praktycznie ?? Czy jak podłączę dobry
wiatraczek to bedzie lepiej ?? Prosze doradźcie mi cos, co może być
przyczyną takiego działania kompa. Wymieniałem juz wsyztskie czesci (RAM,
grafika, dysk, ) i to nic nie dalo... teraz dopiero problem wiataraka sie
pojawil... czy to moze byc to ?