Re: Gwarancja - i jej uwzglednianie przez sklepy

Autor: Brodi (madmax81_at_poczta.interia.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 01:18:40 MET

jak dla mnie sprawa wyglada tak : wchodze do sklepu i mówie : dajecie mi
nowy zasilacz i ram albo zwracacie kase , po uplywie tych 21 dni reklamacja
automatycznie jest uwazana za uznana . nie ma sprzetu to musi byc kasa .
Przynajmniej ja mam takie dobre uklady w moim sklepie ze nie mam z tym
problemów . Musze sie upomniec o karte stalego klienta :-))

Jak nie zadziala to zacznij przeganiac im klientów opowiadajac jacy z nich
super sprzedawcy . To zawsze dziala . Kumpel po 10 minutach wyganiania
klientów sprzed sklepu dostal kase do reki .