Re: Gwarancja - i jej uwzglednianie przez sklepy

Autor: Piotr (ry.dzu_at_wp.pl)
Data: Sun 21 Mar 2004 - 08:48:52 MET

Mialem podobna sutuacje, oddalem do serwisu nagrywarke LG, miala byc po
tygodniu, dzwonilem tak jak ty i sie dowiadywalem ale caly czas mnie
zbywali. Jakos mi sie nie palilo wiec wylozylem na to lache...Troche mnie to
wkór...lo, ale po 1,5 miesiaca dostalem nowa nagrywarke od producenta,
nowszy model i gwarancje na kolejne 2 lata. Wiec nie skonczylo sie zle.
Powinno to wygladac inaczej ale zyjemy w Polsce...
Pozdrawiam