Re: glosnosc dysku WD800JB

Autor: jerste (jerste_at_wp.pl)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 21:00:28 MET

dziękuję wszystkim za odpowiedz, rzeczywiscie znaczny udział w hałasie ma
obudowa (nie najgorsza zreszta - modecom za 250 zł).
Popytam jeszcze w sklepie gdzie kupilem i ewentalnie napisze do WD i ich
odpowiedz bedzie miala duzy wplyw na przyszle zakupy.
Troche ten dysk mi sie mimo wszystko nie podoba, nawet nie przykrecony do
obudowy jest glosny w porownaniu do np seagata barracudy 7, to ze
przenosi drgania na obudowe trudno mimo wszystko uznac wada obudowy. Jest
glosny i mam nadzieje ze ta glosnosc nie wzrosnie. Z przegladania opini o
tym dysku na listach dyskusyjnych rzeczywiscie sa bardzo podzielone opinie.
Jezeli to jest wada dysku i mi go wymienia to jeszcze ok, ale jezeli obecnie
WD probuje sprzedawac dyski o takim hałasie to w dluzszym okresie na tym
straci.
pozdrawiam wszystkich