Autor: Macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 20:35:09 MET
Geogre wrote:
> Właśnie kupiłem HP 7260. I straciłem myszkę na PS2.
>
> Napisałem więc do Help Desku HP i co dostałem za odpowiedź ???
>
> "sugerujemy wyłączanie drukarki podczas ładowania systemu"
I tak miałeś niezwykłe szczęście, że w ogóle jakiś człowiek ci
odpowiedział. W amerykańskim HP gadasz wyłącznie z automatem, który
odpisuje najczęściej w stylu "to urządzenie x (które kupiłeś 2 miesiące
temu) jest już przestarzałe, sugerujemy zakupienie najnowszego
urządzenia y naszej firmy". Zresztą w polskim supporcie HP też uzyskałem
niemal identyczną odpowiedź (telefoniczną) od żywego człowieka, kiedy
parę dni po upływie gwarancji padł nam ich skaner - "sugerujemy kupienie
nowego".
-- _____ @ +` {# |. .| <|/ {# macminer |_-_| | {## @polbox.com |___==| / / {### aka Maciej Gornicki
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:58:46 MET DST