Re: HP powalone drukarki !

Autor: Macminer (macminer.out_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 20:35:09 MET

Geogre wrote:

> Właśnie kupiłem HP 7260. I straciłem myszkę na PS2.
>
> Napisałem więc do Help Desku HP i co dostałem za odpowiedź ???
>
> "sugerujemy wyłączanie drukarki podczas ładowania systemu"

I tak miałeś niezwykłe szczęście, że w ogóle jakiś człowiek ci
odpowiedział. W amerykańskim HP gadasz wyłącznie z automatem, który
odpisuje najczęściej w stylu "to urządzenie x (które kupiłeś 2 miesiące
temu) jest już przestarzałe, sugerujemy zakupienie najnowszego
urządzenia y naszej firmy". Zresztą w polskim supporcie HP też uzyskałem
niemal identyczną odpowiedź (telefoniczną) od żywego człowieka, kiedy
parę dni po upływie gwarancji padł nam ich skaner - "sugerujemy kupienie
nowego".

--
  |. .|     <|/   {# macminer
  |_-_|      |   {## @polbox.com