Pytanie -- sprzedaję wentylator

Autor: Grzegorz (niemamadresu_at_yahoo.com)
Data: Sat 20 Mar 2004 - 15:51:29 MET

Sprzedaje wentylator na Allegro. Nie powiem ani jaki model ani jaki jest numer aukcji żeby nie
podniósł się raban... ale nie w tym rzecz.

Mam pytanie do osób które już sprzedawały podobne rzeczy: jak to zapakować i jak wysłać ?
Myślałem o włożeniu wentylatora do pudełeczka kartonowego, a to z kolei do trochę większego i
wysłanie wszystkiego jako list polecony wartościowy (wentylator jest wart około 20 zł).

Czy mógłby się ktoś podzielić jakimiś doświadczeniami w wysyłaniu pocztą delikatnych rzeczy ?
W ogóle rzucają tym bardzo ?

--
Grzegorz