Re: HP powalone drukarki !

Autor: georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl
Data: Sat 20 Mar 2004 - 12:34:39 MET

> Użytkownik "Geogre" <georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl> napisał w wiadomości

> prądu
> na

> skaner

> Może lepszy zasialacz rozwiąże problem.

Sądzisz, że to zasilacz ?
Skąd to przypuszczenie ?

Drukarka ma autonomiczne zasilanie wiec raczej nie korzysta z energii USB.
To samo skaner. Problem i tak pojawia się jak odłącze wszystkie inne
urządzenia USB. Mogę skręcić trochę zegar proca i szyny w dół i zobaczyć ale
jakoś nie bardzo znam powody dla których to mógłby być zasilacz. Ale niczego
nie wykluczam. Zasiłka to jakiś "Megabajt 450W", ale do tej pory podkręcony
R9100 spokojnie sobie radził w Call of Duty a tego co wiem to ten model jest
bardzo wrażliwy na braki energii i na nim wcześniej byłoby widać że coś nie
jest tak z prądem.

Dzięki za sugestię..

George