Re: HP powalone drukarki !

Autor: georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl
Data: Sat 20 Mar 2004 - 15:43:07 MET

> Użytkownik "Geogre" <georgeWYTNIJTO_at_ssk.pl> napisał w wiadomości

> prądu
> na

> skaner

> Może lepszy zasialacz rozwiąże problem.

Problem rozwiązany...
Nowy BIOS wgrałem. Na stronach abita wymienia się problem z PS2 mouse w
przypadku innego urządzenia na USB ale uznałem że to może mieć zwiazek z moim
problemem .. no wieć update z ver 11 do 18. Teraz jest ok.
Hp zwracam honor...

No może jendak coś .. z zestawie hp 7260 nie ma tuszu czarnego a jest
fotograficzny .. wiec trzeba dokupic czarny dodatkowo.. taka mała niedogodność
za 90 pln dodatkowo. W koncu to photosmart ha ha ha...

George