Pochwalę się!

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Fri 19 Mar 2004 - 00:52:18 MET

Jestem szczęśliwym posiadaczem Nokii 6310i. Łączę się przez nią z Netem,
głównie żeby z wami pogadać. Do tej pory miałem kabelek DLR-3P (syf
straszny), ale się co rusz styki do siebie przyzwyczajały i trzeba było
wymieniać na następne. Postanowiłem kupić Blututa (podobno pisze się to
inaczej), ale qpa, 3 szt. każda inna nie sprostały zadaniom. Postanowiłem
więc kupić IrDę (po rusku Infrakrasnyj port). Aaaale! Najpierw poczytałem na
grupach, popytałem znajomych fachowców, zadzwoniłem do Nokii i Idei
(operatora) i wszyscy powiedzieli, że tylko irda z płyty pójdzie z Nokią.
Zaryzykowałem! Kupiłem USB to IrDA f-my Gembird (pierwsze słyszę o takiej
firmie) i Qrwa (przepraszam, to z podexcytowania) działa za każdym razem.
Naaareszcie!!!

--
-----Piotr K.