Re: Pomoc w wycenie kompa

Autor: kawol (kbi6683_nie_chce_spamu_at_rejestracje.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:53:46 MET

Użytkownik "marcus075" <ROT13_znephf75_at_ky.jc.cy> napisał w
wiadomości

> przecież napisalem poniżej 200zł

hehe no ale można by pomyśleć, że 180zł ;P

> kumpel na allegro.pl przedał taką za 60zł...

Szczęściarz :)

> to też było na chybił-trafił- nie znam się na wiatrakach i
systemach
> chłodzenia, a wiem, że nowy w miare dobry wiatrak kosztuje
50-60pln

Ja niedawno zaopatrywałem się w wiatraki i w pewnym zakresie temat
mam przerobiony :)
Titana sobie bym nie kupił, to co z reguły widziałem z naklejką
titan nie sprawiało zbyt pozytywnego wrażenia.
Z tanich rozwiązań pozostaje chyba tylko arctic, IMO.

--
pozdrawia kawol