Re: glosnosc dysku WD800JB

Autor: morpheus (mrusUSUN_TO_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 23:00:29 MET

Użytkownik "jerste" <jerste_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zakupilem niedawno taki dysk (WD800JB) i mam pytanie do uzytkownikow czy
> wasze dyski tez sa takie glosne?

jakis rok temu mialem wlasnie takie przeboje z tym modelem - po ok. 3
miesiacach dzwiek obracajacych sie talerzy byl dla mnie nie do zniesienia,
oddalem do serwisu i mialem tyle szczescia, ze po umowionym terminie
realizacji gwarancji dysk nie zdazyl wrocic od dystrubutora i dostalem nowy,
niestety po ok. 3 miesiacach sytuacja sie powtorzyla, lecz tym razem dysk
byl dostepny w serwisie z adnotacja - wady nie stwierdzono :( musialem wiec
pozbyc sie go i od 8 miesiecy uzywam 120GB barracudy 7200.7 z 8MB cache i
jak dotad nie mam zadnych takich przebojow

> Czy te dyski tak maja, czy to jest jakas wada i czy ewentualnie mozna taki
> dysk zareklamowac, czy komus to sie udalo?

obawiam sie, ze te dyski tak wlasnie maja i niestety reklamacja chyba nie
wchodzi w gre, dodam, ze dysk kupowalem i reklamowalem w katowickiej
hurtowni Action skad wiekszosc sklepow na Slasku bierze towar

pozdrawiam
morpheus