Re: glosnosc dysku WD800JB

Autor: Deltak (deltak_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:13:57 MET

> Pomijam stukot glowic ktory jest jeszcze znosny ale niestety z dysku
> wydobywa sie staly pisk o wysokiej czestotliwosci ktory bardzo utrudnia
> prace.
> Czy te dyski tak maja, czy to jest jakas wada i czy ewentualnie mozna taki
> dysk zareklamowac, czy komus to sie udalo?

U mnie pracuje w miare cicho WD800BB, niepokoi mnie troche ze jest
goracy w sytuacji gdy pracuje na pelnych obrotach. Mam otworzona obudowe
    i troche jestem zaniepokojony jego temperatura. Czy jest sie czym
niepokoic?
Zamierzalem go wsadzic w kieszen, ale chyba jednak tego nie zrobie, bo
by sie ugotowal.

Deltak