Re: 512 ram, a widac tylko 64

Autor: Deltak (deltak_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 22:04:45 MET

Hektor wrote:
> (...)
>
> Musisz zrobic upgrate biosu, tej plyty co jej nie znasz ;-)

No wlasnie czy upgrade plyty pomaga na cos takiego?

Moja plyta nominalnie przyjmuje 256MB w jednaj kostce (s7AX), ale
chcialbym wstawic 512MB w jednaj kostce. Zrobilem upgrade plyty i na
dysk pomoglo, bez problemu widzi mi dysk 80GB, a miala ograniczenie do
32GB.

Czy jest sens ryzykowac zakup pamieci 512MB w jednaj kostce? Czy jest
szansa ze bedzie ona dzialac? Czy lepiej sobie tym nie zawracac glowy?

Deltak