Re: Uszkodzony sprzęt - kwestia nowej gwarancji

Autor: WALDIM (waldim_at_antykoncepcja.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 17:45:15 MET


Użytkownik "Max" <nie.ma_at_i.juz> napisał w wiadomości
news:c3c31h$7i5$1_at_news.onet.pl...
> Witam,
>
> proszę o poradę (a najlepiej o podstawę prawną) w następującej
sprawie:
> komputer zakupiony w styczniu, karta graficzna okazała się
uszkodzona (to
> wyszło na jaw w połowie marca) - zostanie ona wymieniona na nowy
egzemplarz,
> ale sprzedawca wspomniał o tym, że gwarancja będzie kontynuowana a
nie nowa?
> Jaka jest praktyka w takich przypadkach? Wydaje mi się, że stosuje
się to
> drugie rozwiązanie.

Gwarancja dotyczy calego zestawu... wiec nie ulega przedluzeniu

-- 
WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 13:58:30 MET DST