Re: Kilka prostych pytan

Autor: kamil51 (najlepiej_at_spytaj.mnie)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 13:21:38 MET

Użytkownik Łukasz Ledóchowski napisał:

> Chieftec HPC-360-202

O ile cichszy jest? W skali malo-srednio-duzo...

> Power fan tylko ze względu na nazwe:)

No wlasnie podlanczylem to do power fana, a aida32 pokazuje mi ze to
obudowa jest. Jak podlancze do chassis fana [wie ktos co to dokladnie
oznacza?] to pokazuje mi ze zasilacz... I jak tu byc madrym?

--
pozdrawiam,   :::   kamil51 at tlen dot pl
kamil51       :::   GG# 5116370