Re: Kilka prostych pytan

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 23:07:53 MET

Uzytkownik "kamil51" <najlepiej_at_spytaj.mnie> napisal w wiadomosci
> czesc,
> od razu do rzeczy:

> 3. Co sadzicie o glosnosci tego urzadzenia:
> http://www.arctic-cooling.com/en/products/super_silent_4_tc/ Jakie
> wrazenia sluchowe? W porownaniu do innych to cichy czy glosny jest?

nie mam co prawda tego modelu, ale mam inny wentylator firmy Arctic
cooling (parametry podobne) i od prawie roku dziala super. Jest cisza i
choc dosyc niezle chlodzenie. Pewnie jakies Zalmany daja lepsze rezultaty,
ale smialo mozna polecic ta firme.

> 4. Ktory z dyskow twardych, wedlug was, jest najcichszy? Interesuja mnie
> modele 80 - 120 GB, producent obojetny.

tu bez watpienia prym wiedzie Seagate Barracuda 7200