Re: Test coolerów... był ostatnio i nie pamiętam gdzie...

Autor: Grzegorz (niemamadresu_at_yahoo.com)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 12:05:17 MET

Wed, 17 Mar 2004 13:12:50 +0100,
 "Wojtek" <woytaski_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

---->> Choc prawde mowiac nie sugerowalbym sie podsumowaniem.
---->> Poza tym dosc swobodnie traktowany jest problem glosnosci.
---->
---->
---->oki:)
---->A co polecasz z tych testowanych przez Ciebie??
---->Zależy mi na cichym (!!) coolerku na procek jak w sig'u...
---->Nie zamierzam kręcić ani procka ani pamięci...
---->Poza tym komputer stoi u mnie na podłodze w narożniku pokoju...
---->Brać jakiś dobry z miedzianym radiatorem i wymienić sam wentyl np. na
---->Noisebocker'a?

Ja proponuję coś takiego:

Taniej ci wyjdzie kupić Papsta (tego od 12 dB) -- Noiseblocker jest piekielnie drogi choć podobno
jeszcze lepszy... Ja zrobiłem tak: wymieniłem sam wentylator i teraz hałasuje mi mój zasilacz
Chieftec. Ale tam też wstawię Papsta, a na procesor zamontuję Zalmana 6000 AlCu i Papsta spowolnię
zmniejszając mu napięcie. Ponieważ w zasilaczu jest termistor, tam też wentylator będzie pracował na
zwolnionych obrotach. Można kupić jeszcze jednego Papsta i zamontować do obudowy -- oczywiście też
spowolnić :)

Będziesz miał wtedy wielkie kłopoty żeby usłyszeć swój komputer :)

--
Grzegorz