Re: Pentium IV 2.xC z ch³odzeniem ThermalRight SP-94 - o/c

Autor: Larus (larus_at_silesianet.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 22:55:49 MET

Indywiduum zwane *Kolu*, w wiadomo¶ci
<c39fr9$h16$1_at_inews.gazeta.pl> wyprodukowa³o:

> Za Wielk± wod±... Rzeczywi¶cie w naszym piêknym kraju ani widu, ani s³ychu
> po nich ;-( Jeszcze
> do koñca nie wiem czy je zakupiê, gdy¿ nie chcê nadwyrê¿aæ dodatkowymi
> "pierdó³kami" znajomego. Wszak priorytetem jest dla mnie zasilacz ;-)

Ehhh, rozumiem. Tak co¶ czu³em, ¿e to musi byæ import :-)

> Oczywi¶cie masz na my¶li tego z³otego?

Tak.

> Rozwa¿am tak¿e zakup Revoltec'a VGA CVC-016 i zwolnieniu jego obrotów do
> 60% w BIOSie (taka mo¿liwo¶æ by³a ze standardowym wyjcem, wiêc myslê, ¿e
> tu tak¿e nie powinno byæ problemów). Do eleganckiego monta¿u tego
> Revolteca potrzebna jest niestety taka metalowa obejma, któr± maj±
> oryginalne coolerki chipsetu z pierwszej rewizji ABITa IC7(-G) :-(

Ajjj, rozumiem. To fatalny monta¿ :-/

> Jak widaæ cena jest jeszcze do zaakceptowania:
> http://www.4max.pl/produkt.asp?g=25&gg=19&id=261

I tak za drogo IMHO. Najprostsze rozwi±zania bywaj± najlepsze :-)

> ju¿ s± to niech bêd±. Najwa¿niejsza jest wydajno¶æ, mam nadziejê -
> nies³yszalno¶æ no i profesjonalnie wygl±daj±cy monta¿ :)

Hehe, ja powiedzmy nie lubiê takich maluchów. Dla mnie to oznacza: crap
:-P Choæ mo¿e dzia³aæ nawet ok :-)

> Je¶li te pami±tki zbudowane s± na chipach Winbond BH5 to jak najbardziej
> :)

Szczerze powiedziawszy, nie wiem. Kiedy¶ na pewno by³y, a teraz ?

> S³ysza³em o tych pami±tkach, ale nie interesowa³em siê wiêc moja wiedza o
> nich jest znikoma. Nei wiem czy jedna seria tych Hynixów równa siê
> drugiej, itp. W ka¿dym razie przemy¶lê to powa¿nie.

Generalnie tanie kostki u¿ywane np. w Corsairach. Nie lubi± niskich
timingów, za to do 250 MHz mo¿na ponoæ krêciæ lekko. Z takim P4 2.6
niez³e combo, ale czy lepsze od twojego ? Sam nie wiem... Du¿o zale¿y
jaki Canteerwood ci siê trafi...

> Mam teraz obawy, czy rzeczywi¶cie dostanê jeszcze KHX-y na BH5-ch, skoro w
> zesz³ym roku zaprzestano ich produkcji :-(

Pyta³e¶ w sklepach ?

> U³aaa. A mia³o byæ tak piêknie :-(

Mam znajomego z tym, co nawet 250 nie wyrabia :-( A inny i 290 :-)

> ... bo z natury jestem skromnym cz³owiekiem ;-) To jest *Seasonic Super
> Silencer 400*

:-D No to znowu nie mam pytañ :-) ¦wietny wybór.

> Bêdê go sprowadza³ z Kanady przez znajomego. A co mi tam, zaszalejê sobie,
> choc cena znowu nie jest taka wygórowana. W przeliczeniu na polskie
> wychodzi oko³o 400 z³ + drobna kwota za przesy³kê. Ze skuteczno¶ci±,
> potwierdzon± przez kilka testów, na poziomie 75-78% w zale¿no¶ci od
> obci±¿enia wyliczy³em, ¿e sporo zaoszczêdzê na rachunkach za energiê, a
> inwestycja zwróci siê po oko³o 2 latach (12h/dobê) w porównaniu do -
> nazwijmy to - normalnego zasilacza.

I s³usznie. Odk±d poczyta³em jego reckê to zdecydowanie #1 dla mnie,
jednak u nas to siê go chyba nie doczekam, a znajomych za wielk± wod±
brak. Poza tym kwestia gwarancji :-(

> Tu masz szybki namiar na jeden z wielu testów tej zasi³ki:
> http://www.silentpcreview.com/article97-page1.html

Heheh, znam znam :)

> Ciekawo¶æ to pierwszy stopieñ do... wiedzy rzecz jasna :) J.w.

;-)))

> To kamieñ z serca mi spad³ :)

Wiesz, pobór mocy i moda na mocne PSU to najnowszy trend. Prawd± jest,
¿e stabilny i dobry zasilacz to w tej chwili krytyczny element zestawu,
ale to co ludziska wyarabiaj± z t± potrzebn± moc± to lekka przesada ;-)
Ten Seasaonic bêdzie ¶wietny, choæ patrz±c na tempo poczynañ in¿ynierów
Intela to nie wiem czy na nastêpn± generacjê CPU ju¿ wystarczy :-P

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus_at_mojepc.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"