Re: ZANIM WYŚLESZ PIENIĄDZE ZA ZAKUPY NA AUKCJI - tekst z telefonia.gsm

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 09:49:26 MET

trela napisał:

> może tylko za siebie będziesz pisał?
> ja nie prosiłem cie o adwokaturę, zwłaszcza, że bradzo dobrze że ten
> post się pojawił.

Dla Ciebie bardzo dobrze, bo:

1) Nie czytasz gazet
2) Nie przegladasz internetu
3) Nie czytasz innych grup
4) Nie wiesz jaka jest tematyka grupy

Być może ten post jest dla Ciebie ostrzeżeniem i dzięki temu będziesz
ostrożnieszy, ale nie zmienia to faktu, że post jest NTG. Poza tym są
osoby, które po przeczytaniu tego posta dostrzegły nowy sposób na
zarobienie sporej kasy...

Trzeba być naprawde naiwnym żeby wpłacić komuś, kto wcześniej
sprzedawał tapety na pulpit lub zdrapki do telefonów, wpłacić 4500 i
spokojnie czekać na przesyłke. Za pobranie zapłacisz dodatkowo
kilkanaście złotych i wszystkie problemy znikają. Otwierasz paczke przy
pracowniku poczty i Twoja kasa jest bezpieczna. Jak chcesz sie
dowiedzieć więcej o aukcjach to idź na alt.pl.allegro Tam co drugi
post jest o jakimś wałku...

--
# Łukasz Ledóchowski
# lukled_at_tlen.pl GG:503647