Re: ZANIM WYŚLESZ PIENIĄDZE ZA ZAKUPY NA AUKCJI - tekst z telefonia.gsm

Autor: slawek (noorder_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 01:46:54 MET

Użytkownik "Łukasz Ledóchowski" <lukled_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> NTG

A mi dało do myślenia. I w sumie to chyba nic powyżej jakiś 500 złotych bym
na allegro nie kupił. A co do samego allegro to miałem z nimi kontakt i mnie
wcale nie dziwi że mają to gdzieś. Osobnicy którzy tam pracują to mają
głęboko gdzieś klientów miałem tego przykład dwa razy a raz mój koleś. Teraz
jak widze ma przykład kilkadziesiąt osób. A wystarczyłoby aby się
ubezpieczyli i do jakiejś kwoty w takich wypadkach zwracali (tyle kroją
prowizji, że stać ich)
Pozostaje mieć nadzieje, że wyrośnie im kiedyś konkurencja i ch** ich
strzeli :)

joy