Re: GeForce FX 5600 XT vs FX 5200

Autor: bosman (NOSPAMdon_esteban_at_NOSPAMo2.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 02:21:14 MET

> FX 5600 XT (64bit) to okrojony 5600 , czy poza okrojoną szyną i pamięciami
> 4ns różni się czymś jeszcze od pełnego 5600 ?
> I jak z podkręcaniem tej karty ? 235/400 MHz

tak
pełny 5600 ma taktowanie 425/500

> FX 5200 Ultimate 128bit 250/500 MHz
>
> Obie mają 128 DDR 4ns , Tvout
>
> Różnica w cenie to 80 zł
> Nigdzie nie znalazłem jakichś danych które mógłbym porównać .
> Która będzie się lepiej kręcić ? Zamierzam chłodzić grafe wodą więc będę
> miał dobre warunki do podkręcania .

prawda jest taka ze obie karty to badziewie
jakie masz WC?
a nie lepiej było zamiast na WC to zainwestować w dobra grafike?

jest taka "stara" grafika jak GF4Ti4200
pierwsza z FX jaka ją przbija w 100% to FX5700ultra
ale to kosztuje min 850 zł
lub Radeon R9600pro ok 750-800zł

tak więc wolna wola