ZANIM WYŚLESZ PIENIĄDZE ZA ZAKUPY NA AUKCJI - tekst z telefonia.gsm

Autor: BrainDamage (BrainDamage_at_gnidywrzadzie.com)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 00:20:57 MET

Temat: Jak zarobic 80 tys w kilka dni...przestroga...
Nadawca: "David Sownicki" <davidsow_at_verizon.net>
Grupy nowin: pl.misc.telefonia.gsm
Data: Wed, 17 Mar 2004 19:55:22 GMT

Oto "poradnik" jak zarobic w Polsce 80 tys zlotych w kilka dni:

A wiec:

1. zakladamy konto na Allegro.
2. zakladamy konto w banku
3. czekamy na haslo z Allegro aby w pelni aktywowac konto na allegro
4. Skrupulatnie wystawiamy jakis garbec po kilka, kilkanascie zlotych w
duzych ilosciach
5. Dbamy o to aby klient byl maksymalnie zadowolony
6. Zbieramy same pozytywne komentarze przez dobrych kilka miesiecy. Im
wiecej tym lepiej...
7. Jak juz mamy tych komentarzy ponad np, 60-siat to:
8. Wystawiamy bardzo atrakcyjny towar, np. monitory LCD Philipsa 17 calowe,
nowe, piszac, ze sa okazyjnie, bo ze skladu celnego. Cena 1500zl. W sklepie
duzo ponad 2000zl.
9. Robimy na Allegro piekny opis,' strone o mnie', piszemy w aukcji, ze
faktura vat jak najbardziej ale wkladamy ja do paczki z monitorem. Platne z
gory, no bo mam tyle komentarzy, a towar super i ilosc ograniczona, wiec nie
chcesz to nie licytuj!
10. Siedzimy w fotelu i pijemy piwo.
11. Sprawdzamy konto jak tak pieniazki ladnie wplywaja
12. Jelenie szalaja na aukcji, bo to okazja i co niektorzy kupuja i wplacaja
od razu za trzy sztuki 4500zl+ za wysylke ma sie rozumiec...a my pijemy
piwo...
13. Odbieramy telefony, ze tak, tak, wszystko sie zgadza, monitor juz
spakowany, czeka na wysylke, wszystko bedzie super. Wlasnie wyslalismy i
pewnie znowu ta poczta...
14. Zaczynaja sie szumy...negatywy...hmmm, koniec akcji...koniec piwa...
15. Mamy 80 tys zlotych za 'udana' akcje
16. Czym predzej bierzemy kase do worka i bye, bye za wielka wode....

Zart? Nie skadze. Uzytkownik 'lukserwis' z allegro.
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=1492369

Ponad 60 oszukanych osob w ciagu kilkunsatu dni na kwote ponad 80 tys
zlotych.

Niech to bedzie przestroga nie lekcja. Rownie dobrze to moga byc telefony
GSM....