ECSK7S5A pcb 1.1-problem"zawiesza się"

Autor: Koniu (fallen6_at_o2.pl)
Data: Thu 18 Mar 2004 - 00:25:15 MET

Witam,
Dziwna sprawa :płyta gł.jak w tytule + duron1,1(morgan) 640MBDimm,MSI
geforce4 fx5200,hdd ibm 40GB i szlag mnie trafia..:)Próbowałem wszystkich
systemów operacyjnych oprócz linuxa..(znajomy tylko gra)Przez 2 lata
wszystko ok.Od 4 dni prowadze walke z tym sprzetem i jest 4:0 dla
kompa..buuu.Wymieniłem wszystko oprócz procka(lookałem przez lupe rdzeń
ok)taśmy,cooler,dodatowy wiatrak w obudowie temperatura płyty gł 38 stopni
,procka 44 ,najnowszy bios .Katowałem go na benchmarku 2001se i benchmarku
2003 i wszystko pięknie.Przechodzi testy (looping, 5,10, 20 powtarzane
testy ) Na fifie 2003 potrafi "zwisnąć" po 1,5 godziny a czasami po 5
minutach,worms 3d to samo.Jestem głupi..??? o co chozi??Proszę o pomoc.Może
rozwiązanie jest proste(kup nową płyte gł. hehehe)
kontakt fallen6_at_o2.pl

--
pozdrawiam
Piotr