Re: płyty Albatron

Autor: Izkedar (izkedar_at_USUŃop.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 17:58:19 MET

Użytkownik "CALL" <gta100_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o tej marce plyt głównych? To chyba calkiem nowa marka? Nie
> widzialem aby pod AMD były jakieś modele. Konkretnie chodzi mi o płyty z
> chipsetem i865.

Witam
Albatron robi jak najbardziej płyty pod AMD. Poza tym musze powiedzieć że
miałem kilka tych płyt u siebie zarówno pod AMD jak i pod Pentium i z żadną
nie miałem najmniejszych problemów. Żadnych zwiechów ani konfliktów. Z
czystym sercem polecam.

Pozdrawiam
Izkedar

P.S. Z tego co wiem można je kupic w Californi i w Zeto