Zmiana biosu w k7s5a (!!!!BARDZO PILNE!!!!!)

Autor: AGmakont (grabeka_at_mil.net.pl)
Data: Wed 17 Mar 2004 - 18:00:46 MET

Cześć wam!

Mam problem: musze zmienić bios w mojej płytce i wszystkie
elemęty mam (bios, flasher, dyskietka) odpalam kompa z flopa i
pisze AMIFLASH startuje program ale picze że chipset jest
nieobsługiwany czy cos takiego poprostu nie mam mozliwości
zapisu w biosie. jak zmiecić zabezpieczenia? zworką nie
piszło a opcje zabezpieczeń antywirusowych mi wcieło to
znaczy nie wiem czy jest Disabled czy Enabled bo tego nie ma. niech
ktoś pomoże bo procka nowego mam ale jak nie zmienie biosu
to mi nie polezie:(

Z góry dzieki